UWAGA PRACA! - Nabór na stanowisko cywilne
Komendant Powiatowy Policji w Śremie zatrudni pracownika Korpusu Służby Cywilnej na stanowisko Inspektora Referatu Administracyjno - Gospodarczego Komendy Powiatowej Policji w Śremie.
OGŁOSZENIE NR 68938
NAZWA I ADRES URZĘDU:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚREMIE
ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W ŚREMIE
poszukuje kandydata na stanowisko
Inspektora
Referatu Administracyjno-Gospodarczego KPP w Śremie
(pracownika Korpusu Służby Cywilnej)
Wymiar etatu: 1,0
Miejsce wykonywania pracy : Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
-
Ocena stanu technicznego pojazdów służbowych, łodzi służbowej i agregatu prądotwórczego, przygotowanie stosownej dokumentacji przed naprawą, przekazywanie pojazdów służbowych do naprawy i odbiór z warsztatów po naprawie;
-
zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy, w tym analizowanie i zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, uzbrojenia i druków – w tym zakresie współpracuje z wydziałami KWP w Poznaniu;
-
nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku i sprzętu transportowego (sezonowa wymiana opon, cykliczne uzupełnianie płynów itp.), materiałów i urządzeń oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów, łodzi służbowej i agregatu;
-
wycofywanie z eksploatacji i zbywanie sprzętu transportowego;
-
monitorowanie wykonywania usług mycia i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostkę oraz zlecanie przeglądów i badań technicznych;
-
prowadzenie miesięcznej ewidencji zużytego paliwa i przejechanych kilometrów oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie PasCom;
-
nadzór nad eksploatacja i stanem technicznym obiektów budowlanych KPP w Śremie także pod katem zgodności z aktualnymi przepisami prawa budowlanego;
-
realizacja czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymywaniem obiektów;
-
realizacja czynności i zadań w zakresie inwestycji i remontów;
-
realizacja umów i czynszów związanych z obiektami, naliczanie rocznych podatków od nieruchomości i opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
-
prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej;
-
prowadzenie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i finansowych;
-
organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie i zagospodarowywanie;
-
naliczanie należności dla funkcjonaruyszy i pracowników Policji za środki ochrony osobistej i czystości;
-
opracowanie dowodu przyjęcia – paliwa (olej napędowy, E95) oraz sporządzanie rozliczeń zbiorczych przychodów i rozchodów MPiS;
-
wprowadzenie do systemu „ENERGIA” danych dotyczących mediów – stany liczników: wody, prądu, gazu;
-
wystawianie książek kontroli pojazdów służbowych oraz ich rozliczanie;
-
prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego, materiałów i urządzeń oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów;
-
nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi w celu zapewnienia sprawności urządzeń dopuszczanych do pracy i aktualizacja badań legalizacyjnych;
-
wykonywanie zadań w zakresie zaopatrzenia jednostki, w tym zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, druków itp. oraz prowadzenie podręcznego magazynu artykułów biurowych, druków i materiałów konserwacyjnych oraz ewidencji magazynowo-materiałowej;
-
potwierdzanie wykonania zleconych usług, opracowywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumentów finansowych, w tym faktur, rachunków i innych dowodów księgowych oraz ich terminowe przekazywanie do odpowiednich wydziałów KWP w Poznaniu;
-
opracowywanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć w sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie z kompetencjami;
-
prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej do archiwizacji zgodnie z przepisami;
-
wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu Referatu Administracyjno-Gospodarczego.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie,
-
prawo jazdy kat. B
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość budowy i oceny stanu technicznego pojazdów, łodzi i agregatu prądotwórczego,
-
rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
-
systematyczność i odpowiedzialność,
-
łatwość komunikowania się,
-
umiejętność organizowania pracy w zespole,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
-
wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
-
samodzielność,
-
kreatywność,
-
poświadczenie bezpieczeństwa.
INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
charakter pracy: biurowa, 8 godzinna, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
-
życiorys (winien zawierać nr PESEL) i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
-
kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać w terminie 10 dni roboczych od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
INNE INFORMACJE:
-
wynagrodzenie według mnożnika kwoty bazowej 1,3094 ( 2 660,65 brutto + wysługa lat)
-
dokumenty można składać osobiście w KPP w Śremie lub przesłać pocztą do 2 października 2020 r. (liczy się data stempla pocztowego)
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-77-34-324 /325 /327 zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Śremie, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych osobowych : Komendant Powiatowy Policji w Śremie
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie tel. 47-77-34-324 /325 /327 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
/ Magdalena Walkowiak / EK /