UWAGA PRACA! - Nabór na stanowisko cywilne - Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
Komendant Powiatowy Policji w Śremie zatrudni pracownika Korpusu Służby Cywilnej na stanowisko Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.
OGŁOSZENIE NR 43394 / 2019
NAZWA I ADRES URZĘDU:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚREMIE
ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W ŚREMIE
zatrudni kandydata na stanowisko
Inspektora
Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Śremie
(pracownika Korpusu Służby Cywilnej)
Wymiar etatu: 1,0
Miejsce wykonywania pracy : Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
- ocena stanu technicznego służbowych pojazdów samochodowych, łodzi służbowej
i agregatu prądotwórczego, przygotowanie stosownej dokumentacji przed naprawą, przekazywanie pojazdów służbowych do naprawy i odbiór z warsztatów po naprawie; - zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy, w tym analizowanie i zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, uzbrojenia i druków – w tym zakresie współpracuje z Wydziałami KWP w Poznaniu;
- nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku
i sprzętu transportowego, materiałów i urządzeń, oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów, łodzi służbowej i agregatu; - wycofywanie z eksploatacji i zbywanie sprzętu transportowego;
- monitorowanie wykonywania usług mycia i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostkę oraz zlecanie przeglądów i badań technicznych;
- prowadzenie miesięcznej ewidencji zużytego paliwa i przejechanych kilometrów oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie PasCom;
- nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym obiektów budowlanych KPP w Śremie także pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami prawa budowlanego;
- realizacja czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymywaniem obiektów;
- realizacja czynności i zadań w zakresie inwestycji i remontów;
- realizacja umów i czynszów związanych z obiektami, naliczanie rocznych podatków od nieruchomości i opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
- prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej;
- prowadzenie ewidencji o rodzajach i ilościach wytworzonych odpadów;
- prowadzenie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i finansowych;
- organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie i zagospodarowywanie;
- opracowywanie rachunków i faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich terminowe przekazywanie do odpowiednich wydziałów KWP w Poznaniu;
- naliczanie należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w środki ochrony osobistej i czystości;
- opracowanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć w sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie z kompetencjami;
- opracowanie dowodu przyjęcia – paliwa (olej napędowy, E95) oraz sporządzanie rozliczeń zbiorczych przychodów i rozchodów MPiS;
- wprowadzenie do systemu „ENERGIA” danych dotyczących mediów – stany liczników: wody, prądu, gazu;
- wystawianie książek kontroli pojazdów służbowych oraz ich rozliczanie;
- prowadzenie postępowań szkodowych;
- nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi w celu zapewnienia sprawności urządzeń dopuszczanych do pracy i bieżąca terminowa aktualizacja badań legalizacyjnych tych urządzeń;
- zastępuje innych pracowników Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Śremie w zleconym zakresie,
- prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej do archiwizacji zgodnie z przepisami;
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- prawo jazdy kat. B
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość budowy i oceny stanu technicznego pojazdów, łodzi i agregatu prądotwórczego,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- systematyczność i odpowiedzialność,
- łatwość komunikowania się,
- umiejętność organizowania pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
- samodzielność,
- kreatywność.
INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
charakter pracy: biurowa, 8 godzinna, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, wyjazdy służbowe,praca poza siedzibą urzędu, wysiłek fizyczny.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- życiorys (winien zawierać nr PESEL) i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2019 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem
INNE INFORMACJE:
- wynagrodzenie według mnożnika kwoty bazowej 1,201 ( 2 250,48 brutto + wysługa lat)
- dokumenty można składać osobiście w KPP w Śremie lub przesłać pocztą
do 11 marca 2019 roku (liczy się data stempla pocztowego) - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 28-15-325 / 326
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Śremie, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych osobowych : Komendant Powiatowy Policji w Śremie
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie tel. 61 28 15 325
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
/ RR /