Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

UWAGA PRACA! - Nabór na stanowisko cywilne - Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia

Data publikacji 25.02.2019

Komendant Powiatowy Policji w Śremie zatrudni pracownika Korpusu Służby Cywilnej na stanowisko Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.

OGŁOSZENIE NR  43394 / 2019

 

NAZWA I ADRES URZĘDU:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚREMIE

ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI  W ŚREMIE

zatrudni kandydata na stanowisko

Inspektora

Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Śremie

(pracownika Korpusu Służby Cywilnej)

Wymiar etatu: 1,0

Miejsce wykonywania pracy :        Komenda Powiatowa Policji w Śremie

ul. Mickiewicza 15

63-100 Śrem

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

  1. ocena stanu technicznego służbowych pojazdów samochodowych, łodzi służbowej
    i agregatu prądotwórczego, przygotowanie stosownej dokumentacji przed naprawą, przekazywanie pojazdów służbowych do naprawy i odbiór z warsztatów po naprawie;
  2. zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy, w tym analizowanie i zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, uzbrojenia i druków – w tym zakresie współpracuje z Wydziałami KWP w Poznaniu;
  3. nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku
    i sprzętu transportowego, materiałów i urządzeń, oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów, łodzi służbowej i agregatu;
  4. wycofywanie z eksploatacji i zbywanie sprzętu transportowego;
  5. monitorowanie wykonywania usług mycia i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostkę oraz zlecanie przeglądów i badań technicznych;
  6. prowadzenie miesięcznej ewidencji zużytego paliwa i przejechanych kilometrów oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie PasCom;
  7. nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym obiektów budowlanych KPP w Śremie także pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami prawa budowlanego;
  8. realizacja czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymywaniem obiektów;
  9. realizacja czynności i zadań w zakresie inwestycji i remontów;
  10. realizacja umów i czynszów związanych z obiektami, naliczanie rocznych podatków od nieruchomości i opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
  11. prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej;
  12. prowadzenie ewidencji o rodzajach i ilościach wytworzonych odpadów;
  13. prowadzenie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i finansowych;
  14. organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie i zagospodarowywanie;
  15. opracowywanie rachunków i faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich terminowe  przekazywanie do odpowiednich wydziałów KWP w Poznaniu;
  16. naliczanie należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w środki ochrony osobistej i czystości;
  17. opracowanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć w sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie z kompetencjami;
  18. opracowanie dowodu przyjęcia – paliwa (olej napędowy, E95) oraz sporządzanie rozliczeń zbiorczych przychodów i rozchodów MPiS;
  19. wprowadzenie do systemu „ENERGIA” danych dotyczących mediów – stany liczników: wody, prądu, gazu;
  20. wystawianie książek kontroli pojazdów służbowych oraz ich rozliczanie;
  21. prowadzenie postępowań szkodowych;
  22. nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi w celu zapewnienia sprawności urządzeń dopuszczanych do pracy i bieżąca terminowa aktualizacja badań legalizacyjnych tych urządzeń;
  23. zastępuje innych pracowników Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Śremie w zleconym zakresie,
  24. prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej do archiwizacji zgodnie z przepisami;

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość budowy i oceny stanu technicznego pojazdów, łodzi i agregatu prądotwórczego,
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • systematyczność i odpowiedzialność,
  • łatwość komunikowania się,
  • umiejętność organizowania pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
  • samodzielność,
  • kreatywność.

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

charakter pracy: biurowa, 8 godzinna, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, wyjazdy służbowe,praca poza siedzibą urzędu, wysiłek fizyczny.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • życiorys (winien zawierać nr PESEL) i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2019 roku pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Śremie

ul. Mickiewicza 15

63-100 Śrem

INNE  INFORMACJE:

  • wynagrodzenie według mnożnika kwoty bazowej 1,201 ( 2 250,48 brutto + wysługa lat)
  • dokumenty można składać osobiście w KPP w Śremie lub przesłać pocztą
    do 11 marca 2019 roku (liczy się data stempla pocztowego)
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 28-15-325 / 326
  • zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Śremie, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych osobowych : Komendant Powiatowy Policji w Śremie

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie tel. 61 28 15 325

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

/ RR /

Powrót na górę strony