Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego

Data publikacji 28.11.2013

Mł. insp. Piotr Leciejewski Komendant Powiatowy Policji w Śremie ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego.

 

OGŁOSZENIE Nr 1

 

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI

W ŚREMIE

 

z dnia 28 listopada  2013 roku

 



w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego

KPP w Śremie

 



§ 1

 W celu dokonania doboru na utworzone stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Śremie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań niezbędnych:

    1. pełniący służbę w Policji;

    2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);

  2. w zakresie wymagań pożądanych:

    1. co najmniej 5-letni staż służby w Policji,

    2. co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi występującymi w służbie prewencyjnej lub kryminalnej,

    3. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”;

  3. ponadto wskazane jest posiadanie:

    1. wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

    2. wykształcenia wyższego prawniczego, ekonomicznego bądź z zakresu administracji,

    3. co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

       



§ 2 



Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);

  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja powinna uwzględniać wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla tego stanowiska i jednocześnie winna wpisywać się w strategię działania komórki organizacyjnej. Jedynie w ograniczonym zakresie może odnosić się do zadań przewidzianych dla kierownika komórki organizacyjnej Policji, np.: zarządzania komórką i kreowania w niej polityki kadrowej (koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji i www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą), do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem - (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl  w zakładce Praca w Policji  lub www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

  9. kopie dokumentów dopuszczających do informacji niejawnych (poświadczenie bezpieczeństwa).

 

§ 3

 

Komendant Powiatowy Policji w Śremie w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 r. oraz Decyzji Nr 166 / 2010 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policjiw Poznaniu z dnia 14 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na wybrane stanowiska służbowe w jednostkach organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego (Ppw-024-225/2010 z późn. zm.).

 

 

§ 4

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

  1. Planuje, organizuje i sprawuje bezpośredni nadzór nad służbą podległych funkcjonariuszy wydziału.

  2. Ocenia i opiniuje podległych funkcjonariuszy oraz motywuje ich do pracy, w szczególności poprzez:

    - sprawiedliwe ocenianie i dbanie o dobrą atmosferę służby,

    - identyfikowanie potrzeb funkcjonriuszy w zakresie motywowania ich do pracy,

    - występowanie z wnioskami o nagrody lub kary oraz przyznanie odznaczeń państwowych i resortowych.

  3. Uzgadnia z podwładnymi rozwiązania wykonywania skomplikowanych zadań służbowych.

  4. Realizuje i terminowo wykonuje zarządzenia i polecenia wydane przez przełożonych.

  5. Prowadzi odprawy i narady zgodnie z potrzebami służby.

  6. W zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego:

    - motywuje podległych policjantów do samokształcenia i doskonalenia zawodowego.

    - identyfikuje potrzeby szkoleniowe, precyzuje tematykę szkoleń,

    - organizuje i prowadzi szkolenia.

  7. Zapewnia kompleksową obsługę interesantów na dobrym jakościowo poziomie.

  8. Współdziała wewnątrz komórki organizacyjnej oraz z innymi podmiotami w jednostce organizacyjnej poprzez uzgadnianie przedsięwzięć i wspólnych działań.

  9. Współdziała z podmiotami zewnętrznymi, a w szczególności: sądami, prokuraturami, organami samorządu terytorialnego, strażami, służbami, inspekcjami, organizacjami społecznymi, WKU, ŻW w niezbędnym zakresie.

  10. Sporządza plany, sprawozdania i analizy w wydziale.

  11. Prowadzi właściwą dokumentację i kontroluje w tym zakresie podwładnych oraz archiwizuje dokumentację zgodnie z przepisami.

  12. Odbiera pocztę z sekretariatu i kancelarii tajnej oraz nadaje jej dalszy bieg służbowy.

  13. Podpisuje pisma zgodnie z obowiązującymi zasadami.

  14. Uczestniczy w komisjach słatych lub doraźnych powołanych przez przełożonych.

  15. Wdraża nowo przyjętych funkcjonariuszy.

  16. Na polecenie kierownika jednostki lub jego zastępcy prowadzi czynności wyjaśniające w sprawach skarg i wniosków.

  17. Nadzoruje przestrzeganie w wydziale tajemnicy państwowej i służbowej.

  18. Nadzoruje prawidłowość wykorzystywania środków transportowych, ich czystość i dbałość o ten sprzęt.

  19. Melduje przełożonym o wydarzeniach w służbie, urazach, utracie dokumentów lub sprzętu służbowego oraz innych napotkanych trudnościach w realizacji zadań.

  20. Zgłasza przełożonym braki w wyposażeniu, fakty uszkodzenia powierzonego mienia służbowego.

  21. Niezwłocznie powiadami przełożonych o niemożności stawienia się do służby, informuje o zmianie miejsca zamieszkania, zmianie stanu cywilnego lub rodzinnego.

  22. Bierze udział w szkoleniu i doskonaleniu zawodowym oraz samodzielnie systematycznie poszerza wiedzę ogólną, zawodową, a także doskonali sprawność fizyczną.

  23. Przestrzega przepisy dot. dyscypliny służbowej.

  24. Przestrzega przepisy dot. ochrony tajemnicy państwowej, służbowej oraz przeciwpożarowe bezpieczeństwa i higieny pracy.

  25. Dba o porządek na stanowisku pracy.

  26. Odbywa okresowe badania lekarskie.

  27. Wykonuje inne czynności zlecone przez Komendanta lub jego zastępcę.



§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w terminie do dnia 15 grudnia 2013 roku w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Śremie lub przesyłać pocztą na adres „Komenda Powiatowa Policji w Śremie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem” z dopiskiem: Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Śremie, „Nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Śremie, tel. 61 28 15 325, wewn. MSW 77 34 325.



 

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 10 stycznia 2014 roku.





                                           KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                                                W ŚREMIE

                                                         /podpis na oryginale/

                                               mł. insp. Piotr LECIEJEWSKI

 

Powrót na górę strony