Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca!

Data publikacji 05.08.2008

OGŁOSZENIE 0151-102/08

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚREMIE

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydata na stanowisko:

pracownika obsługi gospodarczej Rewiru Dzielnicowych w Brodnicy

wymiar czasu pracy: 0,7 etatu (28 godz. tygodniowo)

 Główne obowiązki:

       Codzienne zamiatanie, mycie i froterowanie przydzielonych powierzchni, sprzątanie podłóg i posadzek w pomieszczeniach rewiru,

       Codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych, posadzek, ścian wykładanych glazurą i malowanych farbami olejnymi oraz drzwi kabin w sanitariatach, utrzymanie w sanitariatach bezwzględnej czystości,

       Codzienne wycieranie kurzu z ruchomości i urządzeń, odkurzanie dywanów, chodników lub wykładzin i usuwanie powstałych plam oraz zanieczyszczeń,

       Zmywanie biurek, szyb na biurkach, szaf metalowych oraz innych przedmiotów wymagających mycia, okresowe mycie drzwi i okien, nie rzadziej niż 2 razy w roku,

       Pranie zasłon okiennych oraz ręczników,

       Sprawdzanie po zakończonej pracy, czy są wygaszone światła, wyłączone urządzenia elektryczne i zakręcone krany,

       Utrzymanie w należytym porządku terenu przyległego do siedziby rewiru, w tym utrzymanie trawników, przycinanie drzew i krzewów, zamiatanie chodników i drogi wewnętrznej,

       Malowanie krawężników chodników przyległych do siedziby rewiru,

       W okresie zimowym odgarnianie śniegu ze schodów i chodników oraz w przypadku gołoledzi posypywanie dróg dojścia i dojazdu piaskiem,

       Ponadto w okresie jesienno - zimowym wykonywanie obowiązków palacza c.o., w tym:a.      cięcie i rąbanie drewna na opał, noszenie drewna i węgla do kotłowni,b.      utrzymanie sprawności technicznej urządzeń kotłowych oraz do obsługi kotła, w tym palenie w piecu, czyszczenie i konserwacja oraz wynoszenie popiołu, oraz sprawdzanie poziomu wody

Wykształcenie:
niezbędne zawodowe , pożądane średnie

Wymagania konieczne:
- doświadczenie na stanowisku pracownika gospodarczego lub sprzątaczki,
- systematyczność, umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność obsługi centralnego ogrzewania,
- dyspozycyjność i komunikatywność,

Wymagania pożądane:
- posiadanie świadectwa kwalifikacji typu „E” do obsługi kotła centralnego ogrzewania,
- doświadczenie w pracy na stanowisku gospodarczym,
- obowiązkowość, pracowitość i dokładność,
- łatwość nawiązywania kontaktów i kulturalna obsługi interesanta,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny,
 

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do: 14 sierpnia 2008 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem

 Inne informacje:
   - Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 061 28 15 325
   - zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym (rozmowa)
    - OFERTY BEZ PODANIA NUMERU OGŁOSZENIA NIE BÊD¡ ROZPATRYWANE

Powrót na górę strony